Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 

 

Cine sunt "leii"?

Leii sunt cei care aduc banii. Sunt oameni care au construit o afacere de la zero.  Sunt milionari în euro care impun respect prin performanţă, clarviziune, fler şi capacitatea de a risca. Sunt cei care şi-au construit afacerile prin corectitudine, respect faţă de parteneri, responsabilitate faţă de mediul de afaceri. Detectează, evaluează şi susţin spiritul antreprenorial oriunde apare. Sunt gata să încheie o afacere atunci când sesizează potenţialul şi prevăd câştigul. Finanţează oameni, idei, proiecte care devin modele pentru ceilalţi.

 
Marius Ghenea
vezi video
 

   Marius Ghenea, antreprenor in serie si business-angel, investeste in prezent in ca. 10 companii din diverse domenii de activitate cum ar fi comertul online, IT, moda, instalatii sanitare, panouri solare, servicii pentru industria de petrol si gaze, etc. La nivelul anului 2012, cifra de afaceri totala a grupului de firme in care este investitor a fost de ca. 50 milioane euro si a crescut, de la an la an, cu procente cuprinse intre 20 si 40%,
aceasta crestere continuand si in 2013. Cu o parte dintre companiile din grup, a realizat in ultimii ani si dezvoltari regionale in tari cum ar fi Bulgaria, Moldova sau Ungaria.

 In acelasi timp, Marius Ghenea este si un
mentor si educator in antreprenoriat, recunoscut la nivel national si european, ca profesor de Antreprenoriat si Innovation and New Business Ventures pentru programul Executive MBA al Maastricht School of Management si ca visiting profesor pentru mai multe univeristati din tara.

Marius Ghenea este implicat de asemenea si in alte proiecte sociale de dezvoltare
antreprenoriala cum sunt Antreprenor 2.0, SchoolforStartups, Vicepresedinte
VentureConnect, Fondator AngelConnect, Membru al Juriului European Venture
Contest, Board Advisor pentru Fundatiile Comunitare din Romania, Presedinte
al Asociatiei Romane a Magazinelor Online, dar si Board Director pentru Tarom. Cartea sa Antreprenoriat, lansata acum doi ani, a fost una dintre cartile bestseller de business in Romania in 2012.

 
Florin Talpeș
vezi video
 

 Fost cercetător și profesor de matematică , moțul Florin Talpeș stăpânește perfect mișcările abile  care fac dintr-un antreprenor un businessman de succes. A pășit pe scena afacerilor, aflată încă în construcție, în 1990 alături de partenera sa de viață și de dans, împreună cu care a creat una dintre primele întreprinderi de software din România. Grupul Softwin a devenit între timp unul dintre liderii pieței autohtone de profil, iar produsul antivirus BitDefender reprezintă cel mai mare succes internațional înregistrat de o familie de tehnologii high-tech creată în România, având zeci de milioane de utilizatori în peste 150 de țări. Pe lângă pasiunea pentru dans, are o preocupare constantă pentru dezvoltarea educației și cercetării științifico-tehnice, pe care le consideră părți ale brandului de țară.

 
Orlando Szasz
 

 Orlando Szasz a intrat in afaceri din facultate. Impreuna cu fatele sau a fondat Renania, lider in domeniul importului si distributiei de echipamente de protectie. Cu o avere estimata la 37 de milioane de euro,  fratii Szasz ocupa locul 114 in Top 500 Forbes.
 

 Orlando Szasz este din Targu-Mures, are 40 de ani, vorbeste fluent 4 limbi straine, practica Wu Shu si este pasionat de Formula 1,orologerie si arta

 
Cristina Bâtlan
vezi video
 
  Prezenta de aproape 20 de ani in mediul de afaceri romanesc, Cristina Batlan si-a deschis prima companie la numai 18 ani. Astazi este directorul de creație și unul dintre acționarii Musette, cel mai mare producător de pantofi, genți și accesorii premium din Romania. Compania detine 15 magazine, inclusiv în cateva dintre cele mai importante capitale ale modei.
 
Dragos Anastasiu
vezi video
 

 Dupa 1989, Dragos Anastasiu era medic internist intr-un spital din Frankfurt. Contaminat de spiritul antreprenorial al vremurilor intra in afaceri cu un autocar si cu avansul obtinut din plata biletelor. In 1995 decide sa revina in tara si infiinteaza prima companie din grupul Eurolines care acopera acum toate serviciile din turism. In 2009 Dragos Anastasiu reuseste sa mentina sanatatea firmei crescand cu 20% rentabilitatea prin orientarea catre vanzarile online.